Sabtu, 14 Juli 2018

SKYFCHAIN ​​IS DIE EERSTE B2R (BUSINESS-TO-ROBOTS) BLOCKCHAIN ​​BASED OPERATING PLATFORM




Baie min IKO's slaag om die ys te breek in die aanvanklike dae van hul bekendstelling, maar SKYFchain is 'n paar van hulle. Binne 5 dae na sy bekendstelling kon die onderneming sowat $ 2 miljoen se belegging lok. Dit stop nie net daarmee nie en dit het die eer om in sommige van die bekendste ICO-spoorsnyers in die wêreld, insluitende ICObazaar en ICOBench, te verskyn.
So hier kom 'n vraag. Wat is regtig SKYFchain? W

ell, vir die eenvoudigste verduideliking, dit automatiseer die logistieke bedryf. In plaas van die gebruik van hyskrane en vrag treine, beoog die onderneming om almal te verenig vir 'n onbemande benadering, wat baie doeltreffend is as die tradisionele metodes wat nou gevolg word.Die projek dien egter nog net beperkte geografiese plekke soos Noord-Europa, Kanada, Rusland, Suid-Amerika en Kasakstan. In die nabye toekoms sal dit egter sy operasionele basis in Australië, Nieu-Seeland en natuurlik ook die VSA uitbrei.



Onbemande vragmotors, skepe en motors
SKYFchain is nie net beperk tot drones ten opsigte van logistieke outomatisering nie. Aangesien dit 'n groot bedryf is en daar 'n verskeidenheid masjinerie betrokke is, beoog hierdie projek ook om onbemande vragmotors, skepe en ander voertuie in sy voue te neem. So basies, as jy dit probeer opsom, is SKYFchain redelik vasbeslote om robots in elke stadium aan te bied.
As ons net onbemande vragmotors in ag neem om hul nut te ondersoek, besef ons dat daar baie funksies is. Byvoorbeeld, die brandstofafval word tot 'n groot mate verminder omdat hierdie vragmotors nie dikwels rem of versnel nie. Dit is nie die geval met mensgedrewe vragmotors nie.
Daarbenewens kan daar lang ryroetes vir verskeie vragmotors wees en om die risiko's vir bestuurders en ander padgevare te verminder, is outomatisering redelik nuttig.

Outonome gestuur
Nou is dit die nis waar Rolls Royce ingegryp het en ook sy tegnologiese en konseptuele ondersteuning verskaf het. Hulle beplan om uit te rol die heel eerste outomatiese vaartuig wat die volgende doelwitte sou dien:
1. Doeltreffende kajuitruimte vir passasiers en goedere
2. Doeltreffende brandstofverbruik
3. Die bemanning kan werk in 'n beter omgewing en die risiko van 'n menslike fout te verminder
Op die Eerste bekendstelling, die vaartuig sal plaaslik bedryf word. Maar teen 2035 beplan RR om 'n onbemande oseaanskip in te voer en die idee sal ook vir groot vragskepe gekommersialiseer word.

Die probleme wat dit
volg, is 'n lys van probleme wat SKYFchan aangepak het, aangesien dit tans deur die moderne logistieke bedryf gekonfronteer word.
1. Daar is baie belanghebbendes betrokke by net 'n enkele logistieke nis. Kom ons neem drones as 'n voorbeeld. Daar is die vervaardiger, verkoper, werktuigkundige, onderdeleverkoper, ens. Met so 'n lang ketting is dit moeilik om tabbladen op die geldpaadjie te hou en dit word perfek in die blockchain-ekosisteem voorsien.
2. Aangesien die bemande masjiene nie kan gaan nie Op langere roetes (vergelykend), los die outomatiese onbemande masjiene hierdie probleem op deur die reistyd te verbeter. 

** PROJEK PAD KAART **

2014-2017
ontwerp en vervaardig SKYF vrag vrag trek $ 5 miljoen; suksesvolle aërodinamiese toetse; gratis outonome vlugte Q4 2017

2018 - 2019
private blokkade ontwikkeling; die bou van die struktuur van die internasionale reg; die verkoop van die eerste SKYF-vliegtuig en die uitbreiding van sy vennootnetwerk na ongereguleerde gebiede met betrekking tot onbemande vliegtuie (GOS, Asië, Afrika)

2020 - 2022
vinnige verkope groei van SKYF drones; insluiting van drone data van derde partye in die SKYF-ketting; lobbying vir nuwe regulasies in ontwikkelde markte

2023 - 2025
die verhouding van die transportrobot en die see in die stelsel; drone passasiers te volg

SKYFchain TEAM


Alexander Timofeev "CEO"


Maxim Khabur "GMO"


Valery Krivenko "IR"


Nickolay Kovshov "Toonaangewende IT-ontwikkelaar"


Dmitri Arsentyev "Drone ontwikkeling"


Marat Sabirov "Autopilot Design"


Olga Budnik "PR"


Nagels zinnurov "Drone ontwerp"


Christian Lorentzen "BDO in die Verenigde State"


Ilya Rodin "GR"


Alena Narinyani "Hoof van die QMS"


Katya Bublik "Hoof van digitale bemarking"


Sergey Shilin "Software Engineer"


Alexander Malikov "Software Engineer"

SKYFchain Advisor


Alexey Arkhipov "Bestuur vennote in Qiwi Blockchain tegnologie"


Michael Terpin "hoof uitvoerende beampte, Transform Group"


Igor Karavaev "ICO Advisor"


Alexander Ivanov "Kundiges in globale besigheidsontwikkeling"

Vir meer inligting besoek asseblief SKYFchain se webwerf en sosiale media hieronder:

WEBSITE: http://www.skyfchain.io/
WHITEPAPER: https://fpivc.box.com/v/SKYFchainWhitePaper
FACEBOOK: https://www.facebook.com/SKYFchain-2030350540582744/
TWITTER: https: // twitter .com / SKYFchain
TELEGRAM: https://t.me/SKYFchain

Skrywer: bungasakura5

Skakel Profiel: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2204918

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

💰💰💰 ROKES EXCHANGE - Platform for Buying and Selling Fast and Safe Cryptocurrency 💰💰💰

Hello everyone, this new post I want to introduce about a very interesting and good project that is Rokes, and for more details, let'...